Wordt een trotse sponsor van Theatergroep Manteau

De stichting heeft in de afgelopen COVID-jaren helaas twee producties moeten annuleren, maar gelukkig zullen wij 6,7, 26, 27 en 28 november weer een musical op de planken kunnen brengen: Jesus Christ Superstar.

Jesus Christ Superstar is een rockopera met muziek van Andrew Lloyd Webber en teksten van Tim Rice. Het is losjes gebaseerd op de verslagen van de evangeliën over de laatste week van Jezus’ leven, te beginnen met de voorbereiding op de komst van Jezus en zijn discipelen in Jeruzalem en eindigend met de kruisiging.

Wij zijn erg blij dat we de voorstelling, met live orkest,  kunnen spelen in de Gelderlandfabriek, stationsweg in Culemborg.  Begin november spelen we een aantal try outs in Centraal Punt (voorheen PoGo/Haarhorst). Daarmee kunnen wij een productie brengen in het hart van een echt Gorcumse wijk en in de regio. Met Jesus Christ Superstar kunnen we het lokale en regionale culturele aanbod na een lange en stille tijd weer met iets moois verrijken.

Zonder steun van organisaties als de uwe kunnen wij echter zoiets moois niet realiseren. Daarom vragen wij u wederom onze stichting te sponsoren. Via onderstaande link kunt u de verschillende sponsorpakketten bekijken en bestellen. Dan nemen wij later zo snel mogelijk contact met u op om het één en ander nader in te vullen.

Alvast hartelijk dank voor het steunen van een prachtige productie!