De REPETITIES VOOR ZORRO DE MUSICAL ZIJN BEGONNEN
Centraal Punt | Grote Haarsekade 120 | Gorinchem

Met trots presenteren we deze betoverende bewerking van het verhaal ‘Zorro’ met vurige muziek van de beroemde The Gipsy Kings. Spectaculaire kostuums, zwaard gevechten, samen met flamenco dansen, uitgevoerd door onze getalenteerde cast. We zullen een magische ervaring creëren voor uw als publiek.

Dit legendarische verhaal van goed versus kwaad is een bron van blijvende fascinatie geweest en is het onderwerp geweest van een bestseller-roman van producer Isabel Allende en verschillende grote films. Zorro the Musical vertelt het dramatische verhaal van een romantische held met spectaculaire zwaardgevechten en ongelooflijke magie – helemaal klaar voor de beroemde roodgloeiende Gipsy King-beat die op het podium wordt gebracht met de authentieke kleuren van traditionele flamenco.

Aanmelden voor ensemble

Naast de wekelijkse repetitie op woensdagavond (20:00-22:30) in Centraal Punt | Grote Haarsekade 160 | Gorinchem zijn de onderstaande data heel belangrijk en verplicht om aanwezig te zijn.

ACTIE

DATUM